Medlemsskab

Indmeldelse

Indmeldelse i Trongårdens IF foretages via nedenstående link

Før du melder dig ind er du meget velkommen til at besøge os og finde ud af om atletik og Trongårdens IF er noget for dig. Mød op til træning og få et indtryk af hvem vi er og hvad vi laver.

Et medlemsskab giver dig bl.a. træningsvejledning af kompetente og erfarne trænere i et inspirerende træningsmiljø og mulighed for at deltage en række sociale arrangementer – hytteture, klubfester m.m. Til gengæld forventer vi at du som medlem overholder klubbens vedtægter og hjælper til som dommer eller hjælper ved nogle af vores atletikstævner og motionsløb.

DTU Atletik medlemskab / DTU Athletics membership

Trongårdens IF og DTU Sport sammenarbejder om at give studerende og ansatte på DTU mulighed for at dyrke atletik og Trackfit holdtræning. Få mere information om DTU atletik medlemskab her.

Trongårdens IF and DTU Sport collaborate to give students and employees at DTU the opportunity to practice athletics and Trackfit team training. Get more information about DTU athletics membership here

Kontingent

Medlemstype Pris Bemærkninger
Ungdom 700 kr pr halvår til og med 17 år
Senior 900 kr pr halvår fra og med 18 år
Motionist 400 kr pr halvår
Vinter motionist 460 kr pr år perioden 1/10 – 31/3
Passiv 300 kr pr år
Trackfit 3 måneder 400 kr
6 måneder 700 kr
kvinder og mænd 30+
DTU Atletik 700 kr pr halvår * kun for studerende eller ansatte på DTU

* dette medlemskab inkluderer ikke betalt startpenge til konkurrencer

Kontingentet fastsættes på den årlige generalforsamling i oktober.

Kontingentet opkræves forud:

2 x årligt for medlemstyperne Senior, Ungdom og DTU Atletik
1 x årligt for medlemstyperne Motionist, Vintermotionister og Passiv

Udmeldelse

Udmeldelse af Trongårdens IF kan kun ske ved skriftlig henvendelse til kassereren på e-mail kassereren@tif.dk.